Jerry’nin büyük hayallerine hiç uygun olmayan sıradan bir hayatı vardır. En yakın arkadaşı Mike’ın çalıştığı film kiralama dükkanındaki tüm kasetleri yanlışlıkla silince bir plan yapar: Silinen tüm filmleri kendi elleriyle baştan çekecektir.