Sait, ailesiyle beraber Diyarbakır’da yaşamaktadır. Kızı Hacer, nişanlısı İsa tarafından terk edilir. Bu durumu kabullenemeyen Sait, aynı zamanda eski çırağı olan İsa’yı aramak için yola çıkar. Sait, bir süre sonra bazı gerçekler ile yüzleşir.