1984 yılında Yeni Zelanda’da geçen filmde, sıkı bir Michael Jackson hayranı olan 11 yaşındaki Boy, dedesi ve kardeşiyle yaşarken, yıllardır görmediği babasına dair hayaller kurar. Sabıkalı babası, bir zamanlar bir yerlere gömdüğü parayı bulmak için geri dönünce, onu tanıma fırsatı bulur.