Brother 2
Eski dostlarının Çeçenistan’da savaştığını televizyonda gören Danila, abisini kurtarmak için Chicago’ya gitmesi gereken Kostya’ya yardım etmeye karar verir. Kostya, mafyanın elindeki abisini kurtarmak isterken ölünce, Danila da okyanusu geçerek onun intikamını almayı kafasına koyar.