Çilingir Sofrası ile tanıdığımız Ali Kemal Güven’in kabare tiyatrosu estetiğine göz kırpan bu oyunbaz ve hınzır kısa filmi, arzularının peşindeki bir kadının hikayesiyle, evliliğe ve ilişkilere dair kanıksanmış algıların altını oyuyor. Meral Çetinkaya ve Sezai Aydın başrolleri paylaşıyor.