Rajesh Jala seçkimizi, yönetmenin beğeniyle karşılanan belgeseli Children of the Pyre ile açıyoruz. Bir Hindu krematoryumunun çarpıcı görselliği ile burada çalışan çocuklarını yaşamını yan yana getiren bu dokunaklı film, varoluş ve faniliğe dair derin gözlemler yapıyor.