Manuel Marco ve Driss, birbirlerini çok küçük yaşlarından itibaren tanımakta olan iki yakın arkadaştır. Çocuklukları birlikte geçmiş olan ikili, yaşları ilerledikçe birbirlerinden uzaklaşmaya başlamışlardır. Manuel Marco karanlık suç dünyasının bir parçası olurken, Driss ise polis olmuştur.