Levan Akin, beklenmedik şekilde kurulan bağlara dair bu dokunaklı hikayenin merkezine, İstanbul’daki transların güçlü ve hayat dolu ruhunu yerleştiriyor. Kuşak farklarını aşan olağanüstü üç performansla Geçiş, umut, kimlik ve affetmeye dair cesur bir şehir senfonisi.