İş arkadaşı Ayşe ile iki yıldır sözlü olan Cemal evlenebilmek için başlık parası biriktirmeye çalışır. Bu durumu bilmesine rağmen Ayşe’ye, mahalleden İdris de talip olur. Ancak İdris, Ayşe’den hep olumsuz cevap alır. Bu yüzden bir gün İdris Ayşe’yi kaçırır ve kıza zorla sahip olur.