Sterling Hayden kendini ansızın, 40’lar ve 50’ler Hollywood’unda Amerikan Karşıtı Faaliyetleri İzleme Komitesi ile işbirliği yaparken bulur. Film, huzursuz bir aktörün anlam arayışının, Hollywood’daki kolay para anlayışından duyduğu rahatsızlığın ve kendisini muhbirliğe iten şartların izini sürüyor.
Sterling Hayden, harika bir aktör olmanın yanında daha birçok şeydi: gemi kaptanı, OSS ajanı, gönül hırsızı ve Amerikan Karşıtı Faaliyetleri İzleme Komitesi duruşmalarının tanığı. Bu eşsiz biyografi, Straub-Huillet’den I’m Not There ‘e uzanarak Hayden’ın çok yönlü yaşamını mercek altına alıyor.