Destere
Trakyalı seri katil olan “Destere” kendisine seçtiği kurbanları aynı köyde yaşayan Hayrettin ve Hayati’dir. Kaçırılan iki Trakyalı çiftçi bir gün kendilerini bilmedikleri bir köy evinin bodrumunda bulur. Katil kendileriyle bir ses kaydı üzerinden iletişime geçer.