Wang usta, kimliğini ve Kung fu becerilerini gizlemek için tüccar taklidi yapar. Zeki bir dolandırıcı olan Kirli Ho’yla tanışan Wang, tahtı eli geçirmesine yardım edebilecek kişiyi bulduğunu anlar. Wang, düşmanlarıyla başa çıkabilmesi için bu adama sert bir Kung fu eğitimi vermeye başlar.
Usta yönetmen Lau Kar-leung’un efsanevi Kung fu komedisi Kirli Ho, akrobatik bir zarafet ile deli dolu komedi öğelerini harmanlayan dövüş sahneleriyle benzerlerinden ayrılıyor. Gordon Liu ve Wong Yue, unutulmaz bir gözükara usta-talihsiz çırak ikilisi yaratıyor.