Duvarlara spreyle yazı yazan üç genç gece yarısı bir polis aracına denk gelir. Mesai bitimi aracını Taksim’e götüren polis, gençleri gidecekleri yere kadar götürmeyi teklif eder.
Üç gencin devriye gezen bir polis arabasında Taksim’e doğru çıktıkları yolculuk, havada asılı kalan gerginlikle, tanıdık gelen kutuplaşmaları, ayrışmaları hatırlatıyor. Efe Subaşı’nın tek mekanda merak duygusunu ayakta tuttuğu kısa filmi, içinden geçtiğimiz pek çok çatışmanın yankısını taşıyor.