EL DOCTOR
Alkolik bir doktor ile sıradışı bir azizin eğlenceli diyaloglarına yer veren, hem komik hem de grotesk bir kısa film. Kendisi gibi deneysel işlere imza atan sinemacı Naomi Uman’ın çizimlerinden faydalanan Suzan Pitt, bir dehşet evinde kurtuluşa giden yolu arıyor.