Giuseppe Tornatore, bu büyüleyici belgeselde, efsanevi besteci Ennio Morricone’ye yürekten bir saygı duruşunda bulunuyor. Maestro hayatına ve sanatına dair capcanlı hikayeler anlatırken, meslektaşları ve Clint Eastwood’dan Bruce Springsteen’e sayısız hayranı, sanatı üzerine düşünüyor.