John Carpenter’ın kült filminde, favori oyuncularından Kurt Russell, bitmeyen bir gece yaşayan New York’ta bir maceraya atılıyor. Geniş planlı görüntü yönetimi ve Lee Van Cleef ile Ernest Borgnine’ın varlığıyla neo-western türüne kayan bir otoriteryanizm eleştirisi.