Bir polis merkezinde bir cüce sandalyeye oturtulur. Fotoğrafı çekilir ve sonra isyan sırasında işlediği şiddet eylemleri sorgulanır. Hikaye böylece yönetmenin isyanın içinde olmamasından yararlanarak cücelerin ıslah evinde alıkonulduğu zamana dışarıdan bakarak geri gidiyor.