Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku
İlk kitabını yazmaya çalışan Arif’e göre hayat başta kadınlar ve ilişkiler olmak üzere pek çok çözümsüz soruyu içermektedir. Fakat beklemediği bir anda Müzeyyen’in ortaya çıkmasıyla, o güne dek bildiği ya da öğrenmeye çalıştığı her şey bir anda ters yüz olur.
İlhami Algör’ün romanına dayanan film, tutkunun geçiciliğini ve hayatın ağır aksak yanlarını alaycı bir bakışla resmederken, bir yandan da çağımızda yaşanan ilişkilerin ikilemlerini irdeliyor. Aşk ve yaratıcılığa dair hem coşkulu hem de buruk bir sorgulama.