Yaşayan efsane Aki Kaurismäki imzalı bu sımsıcak aşk hikayesi, hayalperest sinema tutkunlarının içini umutla dolduruyor. Usta sinemacının kendine has oyunları ve ciddi mizahıyla dolup taşan bu buruk komedi, en sert eleştirmenlerin bile gönlünde taht kurarak Cannes’da Jüri Ödülü kazandı.