Kazuaki Kiriya’nın sekiz yıl aradan sonra çektiği ilk uzun metrajlı filmi, Dünya gezegeninin son iki haftasının ve onu kurtarma gücüne sahip olan genç bir kızın hikâyesi. Casshern ve Goemon’un yaratıcı yönetmeni, alamet-i farikası olan cüretkâr görselleri ile yine sınırları zorluyor.