Okula yeni atanan yüzme hocası öğrenciler ve beden eğitimi öğretmeni tarafından kıskançlıkla karşılanır. Şamatalı okulun öğrencileri bu yeni öğretmene de diğer yeni gelen öğretmenlere yaptıkları çileden çıkarıcı şakaları yapmaya karar verirler.