Corneliu Porumboiu filmleriyle Romanya Yeni Dalgasının alametifarikası olan gerçekçilik ile suç filmlerinin gizemli havası arasındaki sınırları ortadan kaldırıyor. Prömiyerini Cannes’da yapan, sürprizlerle dolu bir hırsızlık ve aldatmaca öyküsü, şık ve kışkırtıcı bir neo-noir.