Cenaze evinde maaş istemek ahlaki bir sınır ihlali midir yoksa bir hak talebi mi? Sevim’in bakıcı olarak çalıştığı evin yaşlı hanımı ölmüştür. Sevim sonunda maaşını isteyecek cesarete ulaşır. Gün boyunca büyütmeden halletmeye çalıştığı maaş mevzusu büyük bir olaya dönüşür.