Gulyabani bir yaratık, bir yabancı, terk edilmiş ve ıssız bir mekanın huzursuz ruhu. 70’ler ve 80’lerde İzmir’de yaşamış kötü şöhretli bir müneccim olan Fethiye Sessiz, maruz kaldığı şiddet, kaçırılma ve istismar olaylarından parçalar anımsar.
Gürcan Keltek (Meteorlar, Koloni), ölümü bekleyen bir bireyin zihnine dalıyor ve yitip gitmekte olan kişisel anılardan yola çıkarak tüm toplumun maruz kaldığı baskı, şiddet ve istismara bakıyor. Bu deneysel film, doğanın ve doğaüstü olanın iç içe geçtiği şiirsel bir deneyime dönüşüyor.