Hamnet
16. yüzyılda İngiltere’de yaşayan Agnes, doğaya derinden bağlıdır ve Will, ikisine bir hayat kurmak için elinden geleni yapar. Çocuklarını kaybedince yas yüzünden aralarındaki bağ zayıflar. Will de kendini işine vererek acısını Hamlet trajedisine dönüştürür.