Beklenmedik bir misafir, kopmuş aile bağları, sona ermek üzere olan dostluklar. Birbirlerinden tamamen uzaklaşmadan önce; Ali, Büşra, Efe ve Güray, kişisel hayatlarının çökme noktasına geldiği bir yalnızlık sarmalının içine düşerler.
Gençlik hayallerinin ve kaygılarının derinine inen Barış Demirdelen’in çıkış filmi, hayat dolu bir samimiyete sahip. Arkadaşlık, aşk ve iş yaşamının labirentlerinde dolanan genç yetişkinleri odağa alan Aynı İpte Asılı, doğallığıyla Amerikan mumblecore filmlerini hatırlatıyor.