Hara
Atlarla iç içe büyüyen Beste, yeni gelen patronun çiftliği kapatma kararına direnir. Atların teker teker satıldığı süreçte, bir yandan en sevdiği at Turagay’ın satılması, diğer yandan ailesinin dağılmasıyla 13 yaşındaki bir kız için çok zorlu bir süreç başlar.