Sinema okumuş iki genç kadın, sektörde kendini kanıtlamış yönetmen kadınlarla röportaj yapmak için 5000 kilometre yol kat eder. Her anını kaydettikleri bu yolculuk onlar için bir kendilerini keşfetme serüveni olacaktır aynı zamanda. Kayıtlar bitince asıl yolculuğun şimdi başladığını fark ederler.