Yalnız bir akademisyenin yıllar önce derinlere gömdüğü yazarlık hayali, eski, gizemli bir arkadaşının geri dönüşüyle yeniden filizlenir. Bu beklenmedik buluşma, hayatını köklü bir şekilde değiştirir ve gizli kalmış arzularıyla yüzleşmesini sağlar.