Honey Don't!
Femma fatale ile Philip Marlowe arketipini birleştiren Margaret Qualley’nin canlandırdığı özel dedektif, bu rollerde gördüğümüz sert adam klişesini kuirleştiriyor. Ethan Coen’den heyecan verici bir polisiye.