Hot Thrills and Warm Chills
Bir suç filminin bu kadar eğlenceli olması yasaklanmalı! Dünyaca ünlü Mardi Gras festivalini merkezine alan bu eksantrik öykü, 60’lı yıllarda patlayan istismar filmleri furyasının en taşkın örneklerinden. Senaryoda mantık aramak yerine, Mambo kralı Pérez Prado’nun ritimlerine kendinizi bırakın!