Hüddam 3: Lamia
Davut, yıllar önce hizmetkârı Lamia ile yanlış bir anlaşma yapmıştır ve bu anlaşmanın bozulması için kendi canına kıyar. Babasının ölümü ile yıkıma uğrayan Asaf, yaşananlar hakkında gerçeği öğrenmek ve bu laneti sonlandırmak için tıpkı babası Davut gibi Hüddam ilmine başvurur.