Rungano Nyoni’nin Zambiya’daki “cadı kampı” kültürüne dikkat çeken BAFTA ödüllü filmi, komedi ve trajediyi büyüleyici bir görsellikle harmanlıyor. Asi bir genç kızın hikayesini anlatan Ben Cadı Değilim, turizm, medya ve batıl inançlar aracılığıyla kadınlar üzerinde kurulan baskıları eleştiriyor.