İçe dönük bir adam olan Nihat’ın kafası, çalıştığı hastane kantininde bulaşıkçılık yapan Ayşe yüzünden allak bullak olur. Ayşe’nin kocasının fotoğrafını gören Nihat, bu adama tıpatıp benzediğini fark edince ilişkileri daha da tuhaf ve yıkıcı bir hal alır.
Başka birinin yerine geçmenin cazibesini irdeleyen Tayfun Pirselimoğlu, üçüncü sayfa haberine konu olabilecek bir suç öyküsünü varoluşsal bir tefekküre dönüştürüyor. Şehrin kendi başına labirentimsi bir karaktere dönüştüğü, gecenin tekinsizliğiyle örülü, kestirilemez bir öykü.