İlk çıktığı dönemde Fransız medyasını kasıp kavuran Marco Ferreri imzalı bu kült film, burjuva sınıfının aşırı tüketimini hedefe alırken, rafine zevk kavramını da yerle bir ediyor. Tiksinti duygusu uyandırmak için kurgulanmış bu yoz ziyafette Michel Piccoli ve Marcello Mastroianni göz kamaştırıyor.