Sebastian ve Mia’yı, sevdikleri işi yapma arzusu bir araya getirir. Ancak başarıları arttıkça aşklarını giderek daha kırılgan hale getiren seçimlerle yüzleşirler. Birbirlerinde yaşattıkları hayaller, onları bir arada tutmak yerine ayırmaya başlar.