Leyla küçük bir kasabanın önde gelen ailelerinden birinin kızıdır. Hamile olduğunu öğrendiğinde durumu sevgilisi Fatih’le konuşmak ister. Aynı kasabada öğretmenlik yapan Fatih, ilişkilerini gizli tutmak istemektedir. Konuşmak için göl kenarında buluşurlar.