Latte, sevimli, meraklı ve bir o kadar da yaramaz bir kirpi prensestir. Bitmek tükenmek bilmeyen enerjisi ve dinmeyen merakı başına sürekli iş açıp durmaktadır. Ancak günün birinde, ormanları kuraklık tehlikesiyle karşı karşıya kalınca, en yakın arkadaşı sincapla birlikte bir yolculuğa çıkar.