Life Is Not a Competition, But I'm Winning
Eğer tarihi muzafferler yazıyorsa, hiçbir zaman oyunun parçası olmayacağı düşünülenler için ne anlama gelir bu? Kuir sporcular, Atina’daki Olimpiyat Stadyumu’na giderek, zaferlerinin tadını çıkarmasına izin verilmeyenlerin anısına saygı duruşunda bulunuyor.
Olimpiyat ateşi hafızamızda tazeyken, Julia Fuhr Mann imzalı bu belgesel profesyonel sporların cinsiyetler konusundaki katı kurallarını hedef alıyor. Arşiv görüntüleri ile kişisel hikayeleri harmanlayan film, güçlü ve samimi bir kapsayıcılık ve ilerleme çağrısında bulunuyor.