Gücünü her şeyi itinayla ve çabucak normalleştirmesinden alan bu düzene dair kısa bir dokunuş. Dönüşen kentlerden ilhamla dönüşen kendi hallerimize tutulan bir cep aynası… Önce köşe yazılarıyla, sonra öyküleriyle tanıdığımız Pınar Öğünç’ün imzasını taşıyan bir kısa film.