Lucky Grandma
New York’taki Chinatown’da 80 yaşındaki huysuz ve bağımsız bir kadın, bir falcının söyledikleri üzerine bir kumarhaneye gider. Fakat işler istediği gibi gitmeyince mafyanın dikkatini çeker. Rakip çeteden birini koruma olarak tutunca, Chinatown’da bir çete savaşı patlak verir.
Sasie Sealy imzalı bu suç komedisine kader, cesurların yüzüne gülüyor. İki kez Bond kızı rolünü üstlenen Tsai Chin’in (İnsan İki Kere Yaşar ve Casino Royale) başrolde yer aldığı film, her türden insanın aksiyon kahramanına dönüşebileceğini gösteriyor.