Lumière and Company: David Lynch
David Lynch, Lumière Kardeşler tarafından icat edilen sinematografı ve 1895 yılındakine benzer koşulları kullanarak bir kısa film üretmesi istenilen 40 sinemacıdan biriydi.
1895’teki yapım koşullarının taklit edilmeye çalışıldığı, yönetmenlerin önüne bir dizi yaratıcı engel çıkarılan bu projede, yapay ışığa ya da kesme yapmaya izin verilmiyordu. David Lynch ve ekibinin bu proje için hazırladığı set tasarımı öylesine iddialıydı ki, kuralları çiğnemekle suçlanmışlardı!