Lyubvi ne byvaet?
Katya erkeklerden tamamen hayal kırıklığına uğramıştır ve Sasha yeni bir kadın olmadan bir gün bile yaşayamaz. Şans onları anlaşamayan komşular yapmıştır. Kendine güvenen çapkını düzeltmeye karar veren Katya, hayatını yaşayan bir kabusa dönüştürmek için her yolu dener.