Jacques Tati’nin sevilen karakteri Bay Hulot, perdede gözüktüğü ilk filmde Fransa’daki sakin bir sahil kasabasını kaosa sürüklüyor. Burjuva konforundansa kargaşayı yeğleyen bu isyankar komedi, aylak bir sınıfın tatil alışkanlıklarını alaya alıyor.