Maat
Dijital kültürün derinliklerine dalarak videolardan izlenimci bir kolaj sunan Maat, etnik kimlik üzerine bir düşünce egzersizi niteliği taşıyor. Fox Maxy, yerli halkın kültürünü anlatırken, hem çağımızın politik hassasiyetlerini yakalıyor, hem de biçimsel anlamda yenilikçi olmayı başarıyor.