Genç bir rahip, bir rahibe ile tanıştığında cazibeye kapılır. Aralarında boşluk uzanan bir manastırdan diğerine gün ışığı ve aynaları kullanarak, birbirlerine işaretler göndererek iletişim kurmaya başlarlar.
Bu yasak bir aşkın güçlü hikayesi, dramatik biçime cesur ve deneysel yaklaşımıyla 62’inci Berlinale’de seyircileri zorladı. Araya katılmış animasyon sekansları öteki dünyanın çevresel doğal ve olağanüstü güzelliğiyle tezat yaratırken filme çarpıcı bir dinamizm katıyor.