Miró Forja
Beş günde tamamlanan film, Joan Miró’nun bugün Puertas Mallorquinas olarak bilinen eseri öncesinde yapılan metal özütü çıkarma ve dökme işlemlerini belgeliyor.
Juan Miró’nun bir heykel üzerinde çalışma sürecini resmeden, Miró sergisine ev sahipliği yapan Galeria Maeght tarafından sipariş edilen bir kısa film. Pere Portabella burada sanatçının yaratım sürecini ayrıntılarıyla betimliyor.