Dedektif Hercule Poirot, bir davayı sonlandırdıktan sonra Doğu Ekspresi’nde huzurlu bir yolculuk yapmayı umar. Fakat trende bir milyarder öldürülünce tüm yolcular şüpheli hale gelir. Çığ düşmesini lehine kullanan Poirot, yolcuların neden intikam almak isteyebileceğini araştırır.
Sidney Lumet ile bir kez daha polisiye türünün derinlerine dalmaya hazır olun. Agatha Christie’nin romanından uyarlanan filmde Albert Finney, külyutmaz dedektif Hercule Poirot’yu canlandırırken, Lauren Bacall, Sean Connery, Anthony Perkins ve Ingrid Bergman’dan oluşan yıldız kadro göz kamaştırıyor!