Yaratıcı işlerde çekilen sancıların ve başarısızlıkların nasıl duygusal bir olgunluğa evrildiğini gösteren, inceliklerle örülü bir Zia Anger filmi. Odessa Young ve Devon Ross’un başrollerde yer aldığı film, çağın ruhuna ait sahici bir ses yakalıyor ve sinemasal anlatının katmanlarıyla oynuyor.