Hayatta pek bir amacı olmayan Manon lüks bir striptiz kulübünde çalışmaya başlar ve diğer striptizcilerle, özellikle de oyuncu olmak isteyen Mia’yla sıkı bir dostluk kurar. Fakat Manon yeni filizlenen erotik yaşamını keşfettikçe Mia’ya aşık olur ve önceliklerini sorgulamaya başlar.